středa 21. září 2016

Sbírka motýlů - Viktorie Besó


Autor: Viktorie Besó
Rok vydání/ČR: 2016
Počet stran: 240

Anotace:
Strhující erotický příběh, který prozrazuje, že i ženy si dokážou vychutnat sex bez lásky a když na to přijde, nebojí se plnit si své sexuální fantazie, stejně jako muži. Lucii je dvacet sedm a už šest let žije se svým přítelem. Věří na lásku a věrnost, sní o pohádkové svatbě. Svého přítele by nikdy nepodvedla, tedy až na ten orální sex na firemním večírku, který se přece nepočítá.... V den narozenin místo toužebně očekávaného prstýnku přijde studená sprcha. Rozchod. Je zmatená, jak si mohl její miláček oblíbit tu hnusnou blonďatou mrchu? Co udělat, aby se vrátil? Rozhodne se, že bude taky mrcha. Kašle na lásku a muži se pro ni stávají hobby, místo lásky v sobě objevuje svoji potlačovanou dravou sexualitu, která v ní roky dřímala, vrhá se do jednoho milostného dobrodružství za druhým a šlape po citech těch, kteří procházejí její postelí a životem. Pod cynickou maskou kudlanky, vysát a odhodit, je ale stále milující romantická žena, která touží vrátit zpět svou lásku. Sbírka motýlů je erotikou nabitý román pro ženy. Ale nejen pro ně.

Děj:
Lucie čekala prstýnek a společnou budoucnost s Martinem, místo toho přišla studená sprcha - rozchod. Lucie je zdrcená, ale pak si řekne, že se začne chovat jako chlap. Sex bez citů a bez závazků, prostě začne sbírat muže jako motýli. Dává jim trefné přezdívky. S žádným z nich nevydrží nijak dlouho, po chvíli ji přestane bavit. Jde pouze o tělesné potěšení - žádná láska. Celou dobu chce dostat zpátky svého přítele Martina, ale pak si řekne..chce to vlastně ještě? Nebo ji vyhovuje jak je to teď single..

Názor:
Knížka se mi líbila podle obalu, názvu i anotace. Přečetla jsem ji docela dost rychle. Bavila mě. Celkem jsem se i smála. Chvílemi jsem se v té knížce viděla, ačkoli zkušenosti jako hlavní hrdinka Lucie nemám. Konec mě taky úplně nenadchl, můžeme si ho relativně domyslet.. ale celkem jsem i nějaký takovýhle konec čekala. Líbilo se mi pojmenování Sbírka motýlů/mužů a jejich charakteristika různými trefnými přezdívkami. Docela velká část je tady věnována Itálii a dovádění s Italy. Opravdu mě knížka bavila, je to vtipné erotické čtení.

Hodnocení:
7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...