pátek 30. září 2016

Sebelhářka - Viktorie Besó


Autor: Viktorie Besó
Rok vydání/ČR: 2016
Počet stran: 240

Anotace:
Sebelhářka je příběh o nenaplněných a raněných citech, o souboji srdce s rozumem, o touze a vášni.
Každé manželství má své problémy, i to, které na první pohled vypadá jako dokonalé. Dá se ještě zachránit vztah, v němž před ignorantstvím a pravděpodobnou nevěrou manžela zavírá jeho žena oči, dokud jí je neotevře jiný muž, který vstoupí do jejího života? A má vůbec ještě cenu takové manželství zachraňovat? Daniela si namlouvá, že její manželství je v naprostém pořádku. A to v kontextu jiných životních příběhů možná „v pořádku“ je, přesto není šťastná, i když předstírá opak. Tomáš je dominantní muž, který se zajímá především sám o sebe a svoji ženu zanedbává. Ta časem zjišťuje, že by mohla být spokojená, dokonce by snad zvládla žít i bez Tomáše, ale přesto nemá chuť ukončit manželství, kterému kdysi tolik věřila. Navzdory tomuto přesvědčení v ní rostou jiné chutě, pro šťastné manželství zcela nevhodné, je však příliš těžké odolat.


Děj:
Hlavní postavou je Daniela. Daniela už překročila třicítku a nemá žádné děti, jelikož je s manželem Tomášem ani neplánovali. Jejich manželství celkem klape, ale v poslední době se ukazuje, že možná ne tak dobře, jak by mělo. Daniela podezřívá Tomáše, že ji podvádí, ale když se takováhle příležitost naskytne ji, ani moc neváhá.. a ne jednou.


Názor:
Knížka se mi dle obálky líbila a jelikož jsem předtím četla Sbírku motýlů, která mě docela bavila, tak jsem čekala dobrou knížku. Hodnocení Sebelhářky bylo lepší, takže jsem čekala něco lepšího. Po přečtení musím ale říct, že Sbírka motýlů mi přišla lepší. Tahle knížka je o ženské, která podvádí svého manžela a i když si řekne dost, nikdy ji to nedá. Nevím, upřímně nic moc se v ději neděje, kromě toho jak Daniela přemýšlí o svých milencích. Přes to všechno se snaží zachránit jejich manželství s Tomášem. Dále jsou tu postavy jako Nikol a Mariana, což jsou nejlepší kamarádky, chvílemi si přijdete jak v sexu ve městě, ačkoli do něj to má daleko.

Hodnocení:
5,5/10

1 komentář:

  1. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede vrátil mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho způsobů, jak dostat mého muže zpět, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...