pondělí 13. května 2019

Kulti - Mariana Zapata

Kulti

Originál: Kulti

Série: ---
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2019 ČR
Počet stran: 512
Autor : Mariana Zapata

Anotace:
Když se chlapík, kterého odmalička zbožňuješ, stane tvým trenérem, zní to jako sen. Ale to probuzení… Netrvalo ani týden, aby Sal Casillasová o fotbalové hvězdě, která ji v dětství inspirovala natolik, že sama začala hrát profesionální fotbal, ztratila veškeré iluze. Kam se poděly její sny o tom, že si Reinera Kuliho jednou vezme? Její idol je teď tady, nastoupil do jejího týmu jako trenér. Je však zachmuřený, samotářský a neurvalý. Zkrátka úplně jiný, než si ho vysnila… Bude mít Sal odvahu vytáhnout ho z jeho ulity a probudit v něm znovu vášeň a energii, kterými před lety hýřil a které ji tolik okouzlovaly? Ustojí tlak médií, která se kolem Kultiho neustále točí a pod jejichž drobnohledem se teď ocitá i ona?

Mariana Zapata patří mezi nejoblíbenější autorky romantickým příběhů současnosti. Čtenářky milují její vtip, originalitu a vypravěčský styl, kterým vás vtáhne do děje a vyplivne až na konci s neodbytným pocitem, že se hned teď potřebujete začíst do její další knihy.



Děj:Tahle knížka se mi moc líbila, měla jsem trochu strach z těch 512 stránek o fotbalu a tak, ale vůbec ničemu to nevadilo. Knížka se čte rychle, je to takové nenucené a zábavné.

Obálka:
Obálka je super. Moc se mi líbí, je pěkně barevná, sice bych knihu dle obalu tipla pro náctileté, ale líbí se mi.

Proč tahle kniha:
O knize se celkem dost psalo a často jsem jí vídala na instagramu a jiných sítích a chtěla jsem si jí přečíst.

Sal je profesionální fotbalistka, která hraje za tým Pipers v USA, k tomuto rozhodnutí ji inspiroval někdejší fotbalista Reiner Kulti. Sal do něj byla jako teenagerka bezhlavě zamilovaná a měla ho všude po pokoji. Teď když je jí 27 let vchází do jejího života reálný Reiner Kulti, jako její trenér.


You are my best friend, my love, my playmate and my teammate.You'll have a team with me wherever we are, with whatever we are playing.” 

Ze začátku je Kulti takový balvan. Neřekne téměř nic, prostě kus kamene. Až jednou ho Sal sveze domů a od té doby se to tak nějak stane pravidlem, až spolu začnou dokonce mluvit a kamarádit.
Avšak bulvár je hned spojuje dohromady a pro Sal to není úplně jednoduché, když o ní ostatní hráčky v týmu mluví za zády.

Názor:
¨
Možná vás jako první, stejně jako mě napadne. Kulti? Co to sakra je Kulti, nějaký kult? Ale vše je po pár stranách objasněno, Kulti je příjmení jedné z postav. Dlouho jsem se u knihy tak nezasmála a to myslím opravdu vážně. Velmi časté slovo v knize je: kadí, kadit. A nejvíc mi v hlavě utkvěla věta: kadí až ucpe záchod. Sal chápu, když jsem se já setkala se světovou celebritou taky jsem nevěděla na co myslet, abych se nějak neztrapnila a uklidnila se.


Postava Kultiho se vykresluje s příběhem moc hezky. Ze začátku mi tedy nebyl nijak sympatický, ale časem se ukazuje pravidlo, že i pod tvrdou slupkou je měkká duše.


Sal mi byla sympatická už od začátku, konečně hrdinka, které není náct, ale je jí jako mě a to 27 let. Navíc prostředí fotbalu se mi nakonec moc líbilo, já mám sport ráda, takže mi to přišlo i zajímavé se něco ze světa fotbalu a tréninků dozvědět.
Knížku bych doporučila všem, kteří mají rádi oddechovější romantické příběhy. Taky to konečně není něco ve stylu FSOG, což se mi sice jako kniha moc líbí, ale napodobeniny - erotické knihy kde se holka seznámí s někým bohatým a hned hupsnou do postele mě již nijak nebaví.
Jinak mi hodně v hlavě utkvěly přezdívky jako Taco a Schnecke.

Hodnocení:


10/10

3 komentáře:

  1. Táto autorka je taká ospevovaná, že až.:D Hádam knihe dám šancu, vyzerá zaujímavo. A inak, konečne viem, prečo Kulti...:D Akú celebritu si stretla? :O

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte lékaře Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na 2347013499818 a také kontaktujte lékaře Zuzu na Viber prostřednictvím 2347013499818

    OdpovědětVymazat
  3. Moje osmileté manželství bylo na spadnutí, když jsem se dočetla o doktoru Ajayim, mocném kouzelníkovi, který pro mě vytvořil kouzlo lásky, a to přimělo mého manžela pokleknout a prohlásil, jak moc si mě váží a nikdy neopustí manželství, protože Dr. Ajayi, můj domov je nyní plný lásky. Pokud máte v manželství těžké časy, doktor Ajayi je vaší poslední zastávkou pro pomoc. Kontaktujte ho na Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...