středa 21. září 2016

T.A.J.N.O.S.T.I. - L Marie Adeline


Autor: L. Marie Adeline
Originál: Secret
Nakladatelství: Fortuna Libri
Rok vydání/ČR: 2013/2013
Počet stran: 279
Překlad: Jana Jašová
Série: T.A.J.N.O.S.T.I.

Anotace:
Žádné soudy. Žádná omezení. Žádný stud. Ano, takhle to chodí ve spolku T.A.J.N.O.S.T.I., kde si ženy mohou splnit tajné fantazie a vybudovat ženské sebevědomí. Není to klub pro každého – jeho členky si samy vybírají další kandidátky, mezi těmi, které trpí nedostatkem láskyplné pozornosti a absencí sexu. Hlavní hrdinka tohoto žhavého románu, Cassie Robichaudová, je pětatřicetiletá vdova, již manžel ve všech ohledech zanedbával. Vstupem do spolku T.A.J.N.O.S.T.I. se Cassie obrátí život naruby – spolu s poznáním, jak nádherný může být sex jí do života vstupuje i láska. A tak Cassie může začít s Krokem prvním: Podrobení…


Děj:
Hlavni hrdinka Cassie měla  v životě jen svého muže Scotta, který zemřel. Cassie nemá moc sebedůvěry a ani s muži se nijak neseznamuje. Čistě náhodou se dostane do spolku tajnosti, kde se snaží objevit důvěru v sebe samu. Užívá si chvíle s muži a nabývá dojmu, že i ona může být pro muže přitažlivá a možná by mohla mít dobrý vztah s někým novým.

Názor:
Knížka mne zaujala svým obalem i názvem. Když jsem začala číst poměrně rychle mne děj chytl. Nápad s klubem Tajnosti se mi moc líbil. Líbil se mi nápad s plněním různých kroků a po jejich splnění obdržení přívěsku. Hlavní hrdinka mi byla docela sympatická.
Román je erotický, ale ne nijak extra hodně. Konec mě nepřekvapil, jelikož už od začátku jsem to nějak takhle čekala, ale zároveň jeden zvrat, který jsem nečekala mne poměrně překvapil a jsem zvědavá jak to bude pokračovat v druhém díle.
Hodnocení:
7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...