pondělí 5. září 2016

Moje zpověď čeští devianti vypráví - Kateřina Kantová, Vera Renovica


Autor: Kateřina Kantová, Vera Renovica
Nakladatelství: Colombus spol s.r.o
Rok vydání: 2013
Počet stran: 240

Anotace:
Zpověď deseti českých sexuálních deviantů je strhujícím příběhem a autentickou výpovědí zároveň. Autorky zachytily ty nejtemnější stránky lidské duše. Pokud si myslíte, že deviant duši nemá, velmi se mýlíte. Deviantem se člověk narodí. Za svou odlišnost nemůže. Ovšem nese plnou odpovědnost za to, co činí jiným. Proto je tato kniha věnována obětem, těm skutečným i potenciálním. Také je věnována těm, kteří se zbloudilé duše deviantů snaží napravit.
Hodnocení:
Knihu jsem přečetla za jedno odpoledne. Najdeme zde pár zpovědí deviantů s různými problémy. Exhibicionismus, nekrofilie, pedofilie, násilníci...
Kniha rozhodně nebude pro každého. Jsou to opravdu reálné příběhy a jsou zde popsány například vraždy, nebo znásilnění dětí. Kniha mne zaujala jelikož jsem na ni slyšela dobré ohlasy. Tohle téma mne nikdy nijak nelákalo, ale zároveň tyto reálné příběhy mohou člověku otevřít oči, aby to zase viděl trošku jinak. I tito lidé si uvědomují co udělali, mají duši, ale za mě osobně jsou to neodpustitelné činy.
Těžko popsat jak jsem se po přečtení knihy cítila, je to opravdu docela silné sousto a pokud vás tato tematika zajímá, určitě neváhejte a přečtěte si tuto knihu.

(Literaturu faktu nebudu hodnotit hvězdičkami, ale pouze doporučuji, nebo nedoporučuji.)

DOPORUČUJI

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...