středa 25. září 2013

Štěstí na dosah - Irena Petříková

Ireně se splní přání – společně se dvěma kamarádkami odlétá na prázdniny do vysněného Londýna. Města, ve kterém září spousta hvězd nejen na nebi… Irena v něm prožije svůj sen, lásku i smutek. Podaří se jí najít svoje štěstí?

Také jste někdy snily o klukovi z plakátu? Co byste dělaly, kdyby stál najednou před vámi?
Autor: Irena Petříková
Série: --
Díl: --

Stran: 220
Rok vydání:2013
Nakladatelství: Fragment
Vazba: brožovaná
Originál: --


Hlavní hrdinkou téhle knížky je Irena -Irene po anglicku. Podaří se jí díky letní brigádě dostat do Anglie, kde pracuje ve Starbucks. Jednou uslyší povědomý hlas a kdo tam není? Harry Stilles (Styles?). V tom okamžiku mi došlo o jaké klučičí skupině, asi bude knížka. One Direction. Předem vás chci upozornit, že nejsem fanynka téhle skupiny. Nevadí mi, ale podle mě je jí všude už moc.
Harry a Irenka se do sebe zamilují v ten den co se potkají. Irene taky skládá atd. a tak zahraje Harrymu písničku. Jemu se to tak líbí, že jí pozve na druhý den do nahrávacího studia. Kde se Irene předvede. Seznámí se tady taky s ostatními členy kapely Zackem, Liamem, Louisem a Niallem. Mezí ní a Niallem to zajiskří.

Řeší se tu problém. Irene je zamilovaná do Harryho a on do ní, ale nějak ne a ne to dát dohromady a jako útěchu si Irene vybere Nialla (a to jako vážně?). Prostě miluju jednoho vyspím se s druhým.
Spoiler
Pak nakonec, ale Irene podlehne Harrymu a jsou spolu. Jen se to musí tutlat.
No, největší šok byl ten konec. Náhle, úplně náhle a nečekaně. No já bych to takhle asi nezakončila, ale jasné. Bylo to rychlé utnutí knihy.

Jde vlastně o fanfiction a můžete se tam vidět i vy. Pokud nejste fanoušek 1D. Můžete si tam představit někoho jiného. 
Taky jsem napsala pár věcí tohohle stylu, ale o jiné kapele.
Je to příjemná oddechovka.

Hodnocení:


Velmi děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. Děkuji! :)

1 komentář:

  1. Já už mám taky 1D celkem plné zuby, ale hlavně nemám ráda fanficton o čemkoliv typu "zamiluji se do dvou členů kapely a musím se rozhodnout" :D Takže se do toho asi nepustím:)
    Jinak, nominovala jsem tě na Liebster Blog Award, tak kdyby ses chtěla zúčastnit, najdeš příspěvek na mém blogu s otázkami pro tebe:)

    OdpovědětVymazat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...