sobota 19. října 2013

Liebster blog award

Díky moc Ronnie za nominování. Jsem poctěna!

Pravidla: 
1. Řekněte  o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
5. Informujte blogery o tom, že jste je nominovali. 


10 věcí o mně:
1. Jsem závislá na upírech.
2. Mám moc ráda hudbu, je to velká část mého života. (Miluju 30STM!)
3. Jsem ve znamení blíženců a myslím, že to ke mě sedí.
4. Často se musím smát často slýchám větu: ,,Já z tebe nemůžu :D ''
5. Miluju angličtinu.
6. Chci jet brzo do Los Angeles a časem tam možná i bydlet.
7. Nesnáším uklízení :/
8. Hrozně ráda kreslím a tvořím
9. Ráda nakupuju..a umím utrácet, bohužel už ne tolik šetřit.
10. Ráda se dívám na seriály.

Otázky od Ronnie:
1. V jakých jazycích čteš?

Česky a anglicky. Angličtinu miluju.
2. Čteš častěji koupené knížky a RC než knihy z knihovny?

Ano, bohužel už do knihovny nechodím. Mám to daleko a pro mě to je momentálně nevýhodné. Takže nejvíc čtu RC a to co si sama koupím.
3. Stalo se ti někdy, že ses kvůli knížce zapomněl/a učit?

No to se mi stalo :D a stává občas. No znáte to, jak se máte učit když vám vrtá hlavou : ,,Co bude dál?''
4. Po jaké době od přečtení knihy se dokopeš k recenzi?

Většinou druhý den, ale poslední dobou spíš v řádech pár dní.
5. Co si myslíš o stále rozšířených fantasy námětech vlkodlaci/upíři/andělé?

Já je miluju. Je to mé nejoblíbenější čtení.
6. Máš nějaký film raději než jeho knižní předlohu?

Těžko říct. Třeba Velký Gatsby dostal nový nádech tím, že ho ,,zmodernili''.
7. Myslíš si, že zapadáš do představy uzavřeného knihomola, který žije ve svém vlastním světě, nemá rád párty a nakupování oblečení?

To ne..tohle všechno mám ráda. Jen mám ráda chvíli pro sebe :)
8. Dokážeš při čtení poslouchat hudbu? Jakou?

Ano, jak již bylo zmíněno 30STM, pak taky Lanu Del Rey.
9. Dokážeš si vždycky najít čas na čtení?

Někdy to úplně nejde, ale snažím se.
10.  Jaký je tvůj úplně nejoblíbenější knižní hrdina?

Asi Damon Salvatore, mám ráda ten jeho charakter, tu občasnou ironii. 

Otázky ode mě pro nominované:
1. Co si myslíš o fenoménu Fifty Shades of Grey? Líbí se ti?

2. Jaká kniha tě v poslední době nejvíc zaujala a proč?
3. Přála by sis zpracování nějaké knihy, která ještě nebyla zfilmována? Jaké?
4. Upířiny nebo vlkodlačiny? Nebo nic?
5. Kde si nejraději čteš?
6. Spolupracuješ s nějakým nakladatelstvím? Jak ses k tomu dostala?
7. Jak dlouho čteš knížku, která má cca 200 stran?
8. Edward nebo Jacob? Damon nebo Stefan?
9. Tvůj oblíbený spisovatel?
10. Jakou knihu si chceš brzo přečíst?

Nominovaní:
1. Amy
2. Ellie
3. Claire
4. Lucy
5. Cukrblik

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...