pondělí 15. května 2017

Calendar Girl (Leden, únor, březen) - Audrey Carlan


Autor: Audrey Carlan
Originál: Calendar Girl: Volume one (January, February, March)
Nakladatelství: Ikar
Rok vydání/ ČR: 2015/ 2016
Počet stran: 328
Překlad : Rosalie Hnídečková
Série: Calendar Girl (1)

Anotace:
První díl nové erotické série, která vám zvýší tep každý měsíc v roce… Mia potřebuje peníze. Hodně peněz. Protože když je nezíská, bude to stát jejího otce život. Zapletl se s nebezpečným člověkem, který je shodou okolností její expřítel. Když jste postaveni před podobné ultimátum, nemůžete si vybírat. A tak Mia udělá, co musí – přijme nabídku své bohaté tety, která vlastní eskortní službu, a na rok se stane luxusní společnicí. Každý měsíc bude mít jiného klienta v jiném městě. Sex není podmínkou. Snadno vydělané peníze, že? Aspoň to si Mia myslí, dokud v lednu nepotká Wese. Přitažlivost a vášeň mezi nimi je skutečná a Mia se uvědomuje, že tohle je muž, o kterém vždycky snila. Jenže na konci měsíce ji v Seattlu čeká smyslný malíř Alec a v březnu bude předstírat, že je snoubenkou bohatého Antonyho… (databazeknih.cz)

Děj:(může obsahovat spoilery)
LEDEN - Jako první klient je Mie přidělen Wes, je to sympaťák z Kalifornie a píše scénáře. Mezi ním a Miou to vážně jiskří po všech stránkách, ale i tak je Mia odhodlaná pokračovat jako společnice u dalších mužů. Jeden měsíc, jeden muž. A tak ačkoli to mezi ní a Wesem zajiskřilo víc než bylo třeba na konci ledna jde vstříc ''panu únoru''.
ÚNOR- Únor stráví Mia u malíře Aleca, který je původem francouz. Mia mu má posloužit jako múza. Alec jí učí milovat samu sebe a ukáže jí co znamená láska z více pohledů.
BŘEZEN - Antony je bohatý muž, který potřebuje, aby Mia hrála jeho snoubenku. Jenže..taky je tady Hector, Antonyho přítel..

Proč jsem si knihu vybrala:
Kniha mne zaujala obalem, názvem a navíc mám erotické romány docela ráda. Tato kniha byla všude možně propagována, až jsem se k ní nakonec dostala a přečetla si ji.

Názor:
Paráda! Knížka mne opravdu bavila. Každý měsíc byl něčím jiný a u ničeho jsem se nenudila. Nejvíce se mi líbil leden, upřímně doufám, že Wes a Mia skončí spolu. Únor mě bavil asi nejméně, docela mi vadilo neustálé Alecovo ''ma jolie'', opravdu mi to chvílemi lezlo na nervy, ačkoliv chápu, že to mělo naladit atmosféru toho, že on je francouz. Velmi se mi ovšem líbilo jak mluvil Alec o lásce.
Co se týče března, byl asi nejvíc vtipný. Opravdu jsem si oblíbila Hectora. Byla to sympatická postava. A jsem ráda, že to dopadlo jak to dopadlo.
Jsem zvědavá, co nám nabídnou další měsíce :-)

Hodnocení:
9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...