sobota 13. ledna 2018

Dcera - Kiera Cass


Autor: Kiera Cass
Originál: The Heir
Série: Selekce
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání/ ČR: 2015/2016
Počet stran: 320
Překlad : Jana Montorio Doležalová


Anotace:
Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci. Nenechte si ujít příběh další generace princeznovské Selekce!(databazeknih.cz)

Děj:(může obsahovat spoilery)
Tentokrát nejsme v knize mezi adepty na trůn, ale vidíme to opačně. Hlavní hrdinkou čtvrtého dílu je již dcera prince Maxona a Ameriky. Eadlyn si musí v Selekci vybrat svého budoucího manžela se kterým bude vládnout. Vůbec se jí to nelíbí a je proti Selekci. Selekci pojme jako takovou hru, že si stejně nikoho z kandidátů nevybere a všechno se snaží dělat jen tak na oko, aby to v tisku a televizi vypadalo dobře.

Proč jsem si knihu vybrala:
Selekcí jsem byla nadšená, tak jsem sáhla i po čtvrtém dílu.

Názor:
Selekce mě bavila. Knížky jsem přečetla každou asi za den,dva. U Dcery to tak nebylo. Nevím proč, ale nějak mě to nechytlo, Příběh není špatný, ale je to takové pořád dokola a nikam se moc neposuneme. Větší zvrat přijde až úplně na konci knihy. Musím říct, že chvílemi jsem se nudila a musela jsem se nutit číst dál. Obálka je jako vždy krásná. Série Selekce je opravdu ozdobou každé knihovny.

Mezi oblíbené postavy musím zařadit Kila, vidím tam možnost, že by mohl být on ten, který skončí s Eadlyn. A pak Erik - překladatel Henriho. Ačkoliv není v Selekci, přijde mi, že mezi ním a Eadlyn něco je. 


Určitě si chci přečíst i Korunu a jsem celkem zvědavá, jak to dopadne. Doufám, že další díl bude trošku víc zajímavý. Kaaždopádně tahle princeznovská tematika mne vždycky bavila.

Hodnocení:
6,5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...