sobota 17. února 2018

Padesát odstínů svobody - E.L.James

Název: Padesát odstínů svobody
Autor: E.L.James
V originále: Fifty Shades Freed
Vydáno v originále/ČR: 2011/2013
Počet stran: 650
Nakladatelství: XYZ
Série: Fifty Shades (3/3)
Překlad: Zdenka Lišková

Anotace:
Ana od počátku věděla, že milovat Greye nebude snadné a společný život přinese problémy, které ani jeden z nich nepředvídal. Any se musí naučit sdílet Greyův opulentní životní styl, aniž by přitom obětovala svoji bezúhonnost a nezávislost. Grey naopak musí překonat svoji posedlost Anu ovládat a zaplašit noční můry, které ho stále sužují. Když jsou konečně spolu, spojuje je láska, vášeň, důvěrnost a leží před nimi svět nekonečných možností.

Jak jsem se ke knize dostala:
Knížku jsem měla hned, co vyšla, takže jsem ji četla už čtyři roky zpátky. Nyní jsem jí a předchozí díl dostala od přítele k Valentýnu, tak jsem se dala do čtení znova.

Obálka:
Jednoduchá s pouty. Taková docela klasická Fifty Shades obálka, u mě nejvíc boduje ta s maskou u druhého dílu.


Děj:
Ana a Christian vstoupí do manželství. Užívají si krásné líbánky a jsou spolu v jakési ''bublině''. 

Ana se snaží sžít s tím, že je vdaná za miliardáře a že žije v takovém luxusu, jako jsou helikoptéry, luxusní auta, domy všude možně, a že se nemusí dívat, kolik utrácí.
Ana a Christian si zařizují krásný dům.
Když se vrátí z líbánek opět začíná kolotoč s prací atd. Aby toho nebylo málo na scéně se opět objeví Jack Hyde. Třetí díl se věnuje vztahu Any a Christiana, jejich vztahovému právu atd. Co se týče dětí chtějí oba zatím počkat, Christian má pocit, že by mu dítě Anu sebralo a už by pro Anu nebyl středobod vesmíru, a to on chce, aspoň na nějaký čas.

Názor:


Manželství Any a Christiana je docela zajímavé. Mají krásné chvilky, ale chvílemi jsem se docela zarážela. Christian je vážně dost komplikovaná postava, což se mi na něm ale vždy líbilo. Chvíli je na Anu jak mílius a pak se dokáže naprosto neskutečně rozčílit. Ana získala hodně sebevědomí a přijde mi, že od prvního dílu se její postava opravdu vypracovala. U knížky se určitě zasmějete, ale možná i uroníte slzičku u konce. Poslední díl byl opravdu bohatý, co se týče děje. Automobilové honičky, sex, svatba, líbánky, nebezpečí. Možná byl co se děje týče nejzajímavější ze série. 
Jsem spokojená jak série dopadla a opět jsem těch 650 stran zvládla za 2 dny. Tahle série mě prostě baví a ostatní erotické romány mě nebaví tolik jako tohle. Akorát je mi samozřejmě líto, že je konec. 

Hodnocení:
10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...