pondělí 2. července 2018

Scarlet (měsíční kroniky) - Marissa Meyer

Název: Scarlet
Autor: Marissa Meyer
V originále: Scarlett
Vydáno v originále/ČR: 2013/2013
Počet stran: 456
Nakladatelství: Egmont
Série: Měsíční kroniky (2/5)
Překlad: Jana Zejmanová, Petra Babuláková

Anotace:

Osmnáctiletá Scarlet Benoitová je přesvědčena, že se o sebe dokáže postarat sama. Nepotřebuje a ani nechce si nikoho pustit do života. Výjimkou je její babička Michelle, žena, která Scarlet naučila všechno, co umí: pilotovat raketu, oškubat kachnu, ignorovat názor většiny a udělat si svůj. Celých jedenáct let byla babička pro Scarlet jediným blízkým člověkem na světě.

Až do dne, kdy babičku unese jakýsi tajemný gang a Scarletin život se navždy změní. Jediný, kdo o tomto gangu něco ví, je Vlk, pouliční rváč, kterého Scarlet zná jen zběžně. Scarlet se nerada svěřuje cizím lidem, zvláště pokud jde o muže, ze kterých čpí potíže na sto honů. Jenže Vlkovu pomoc potřebuje, pokud chce najít únosce své babičky. A to ještě netuší, jakou roli hrála před lety její babička při záchraně princezny Selene, nebo kdo Vlk vlastně je a jaké jsou jeho skryté úmysly…

Jak jsem se ke knize dostala:
Četla jsem Cinder a moc mě to bavilo, proto jsem četla i druhý díl.

Obálka:
Je nádherná. Moc se mi líbí. Už obálka dýchá příběhem moderní Karkulky.


Děj:

Druhý díl navazuje na první, takže pokud jste nečetli Cinder, budete asi lehce zmateni o co vůbec jde. Zůstaly nám staré postavy, jako Cinder, princ Kai, Iko, královna Levana atd., ale přibudou i nové postavy jako Scarlet, babička, Vlk. Ačkoliv názvy postav vybízí k názoru, že se jedná o Karkulku, příběh má z Karkulky možná ty jména a Scarlet a babičku, jinak zde moc z Karkulky nenajdete. V tomto díle pokračuje příběh Cinder a začíná příběh Scarlet, které unesli babičku, jelikož má mít údajné informace o princezně Selene.
Názor:

Jak jsem psala už minule, příběh mi připomíná menší hvězdné války. Každopádně Scarlet mě ze začátku bavila mnohem víc než Cinder, ale cca od půlky to šlo dolů, přes stránky jsem se tak nějak prokousala, ale už mě to tolik nebavilo. Knížka je vtipná a akční. Víc mě ale asi stále bavil příběh Cinder, než Scarlet. Každopádně se mi líbilo, že se tu vytvořil nový pár a to Vlk a Scarlet.

Hodnocení:
7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pět kroků od sebe - Rachel Lippincott

Pět kroků od sebe Originál:  Five feet apart Nakladatelství:  Yoli Rok vydání:   2019 Počet stran:   253 Autor :  R...